Cananmesutdilek Arkadaşlar catlatma iğnesi kullandıktan sonra ki belirtileriniz oldu mu ve neler di ?
Lina998820 Cananmesutdilek kuzum sağ yada sol yumurtalığın şiştiğini zaten farkedersin sancılarının birtaraf ama çatladıktan sonra bir belirti göstermemişti bende
minemom Cananmesutdilek canım ilerleyen günlerde sağ ya da sol tarafında ağrı olabilir ama vurulduktan sonra hemen değil tabi
Cananmesutdilek Elifkyhn1993 yanı ağrılar bulantılar oluyor mu benim bugün vurdum ama midem çok rahatsız ve aşırı su isteğim var dudagim damagim kup kuruyor sanki su içmemişim ama çokta içiyorum maşallah
Elifkyhn1993 Cananmesutdilek yok ya hcbi belrtisi yok gayet normal binsurec. Vurulduktan sonra 36saat icinde 2kere iliskiye girmeye calis daha etkili olur. Yerindende kalkma hemen
Elifkyhn1993 Cananmesutdilek bn direk ole yattim😃 cnku daha onceki denemelerden baktm ki 1saatte yatsam kalksam illa geri gelio garanti olsun ddm sabah dus aldim. Ama sorun olcagini sanmam
Cananmesutdilek afrasil seninle 2 gun fark var hadi inşallah ikimizde burda güze haberi veririz birbirimize
Cananmesutdilek Elifkyhn1993 🤣🤣🤭🤭 zaten benide uyku bastı sağolsun kocam dizisinden beni de meşgul ediyor 🤣🤣 artik sınır oldum ben yatıyorum dedim onunda direk tv kapattım kaçtım oda oda mecbur geldi yorumlariniz için tskr ediyorum hayırlı geceler tatlım😍
Cananmesutdilek afrasil doğru diyorsun benimde yok çünkü korkuyoruz ya tutmazsa ama gebelik olursa sende bende heyecan değil alasını yaşarız 😁😁
biranneden1 Bulantı , kasıkta sancı falan oluyor ama bunlar normal zaten . Beyaz akıntı geliyorsa gebelik belirtisi olabilir .
Cananmesutdilek afrasil al benden o kadar ama umutsuzluğa kalpilmiyalim allahtan umut kesilmez er yada geç olur 😑