Aysenur96 Fdc evet 5 küsür çıkmıştı benim dahiliye hemen ilaca başladı çok şükür bi problem yaşamadım son iki ayım kaldı hala devam ediyorum ilaca suan 3 e düştü degerlerım
Ozzgeee Haftada 3.21 çıkmıştı. Gebeliğin ilk döneminde 2-2.5 arasında olması istenirmiş 25 ilk ilaç başladık. 40 gün sonra tekrar tahlil yaptırdım 3.28 çıktı şimdi 50 liğe geçtik 20 gün sonra tekrar tahlil yaptıracağım
Efee2021 Var gebeliğin ilk kan tahlillerinde öğrendik halen ilaç kullanıyorum 29. Haftadayım . Bebeğin beyin gelişimi için önemli
Fdc Benim 7 küsür çıktı doktorum çok kötü dedi ilaca başladım ama çok tedirgin oldum uzun süre tedavi olmazsa bebekte etkisi olur herhalde dimi, 6+3 de başladım ilaca acaba geç mi diye korkuyorum
Fdc Bir de doktorum sağlık ocağında yaptırmamamı söyledi %80 yanlış çıkıyor dedi araştırma hastanesinde yaptırmam gerekiyormuş tahlilimi