bukabu Kızlar merhaba 29 haftalık gebeyim, burnum kanamıyor ancak ne zaman burnum tıkansa burnumda kan pıhtı birikmesi görüyorum yaşayan var mı acaba ?
Efile bukabu evet bende de aynı durum var ne zaman tıkansa burnum kan pıhtısıyla karşılaşıyorum 🤷🏻♀️ kan hacmi arttığından görülebilir bir durummuş:) tehlikeli birşey değil takma kafana 😊
merve_ayaz9614 bukabu bende de aynisi hapsirirken kendimi sıktığım için burundaki kılcal damar da kanama oldu ve pıhtı yaptı sonra geçti ama abdest alınınca buruna su çekildiği için iyileşmesi uzun sürdü
NefesDeniz bukabu Bende 25.haftadayım benim 2 gündür baya bildiğin burun kanamam oluyor. Bugün sabah doktoruma sordum. Çok normal olduğunu önümüzdeki 1 ay böyle olabileceğini endişe etmemem gerektiğini söyledi. Sizinde aslında kanıyor ama fazla kanamadığı için kuruyor pıhtı gibi kalıyor sanırım.
bukabu Efile ya hani kan pıhtılasması oluyor da benek kayıpları oluyor ya öyledir diye endişe ettim acaba bu bit pıhtılaşmamı diye :) cünkü kanama olmuyor ne zaman sumkursem o zaman görüyorum :)
bukabu merve_ayaz9614 bende sürekli ugrasır oldum dedgn gbi bende de abdest almaktan uzadı belki ama ben su kan pıhtılasması sorunundan korktm :(
Efile bukabu yok o farklı bir durum farklı testlerle bakıyorlar zaten pıhtılaşma sorununa.Burun kanaması oluyor aslında ama kuruyor bizimkisi 😬
didemturn NefesDeniz aynı sorun bende de var. 25. Haftamda başladı. Kafama takıyordum şükür normalmiş :)
bukabu NefesDeniz evet akmıyor bende kan pıhtılaşmasımı var acaba dedm daha doğrusu bi tanıdık öyle söyledi korkuttu beni ama aslında dediğiniz gibi kanıyor ama akmıyor hayırlısıyla kavusalım insallah🙏🏻
Dryalp bukabu akmıyor burnum tıkanıyor geceleri zor soluk alıyorum ağzımdan alınca soluk tıkanıyor sabahları afedersiniz kanlı oluyor hep
bukabu Efile doğru , o testi yaptırmadım ya hep aklım orda :) fazla da okumamak lazımmış gerçektenn her şeyii takıyoruz sonra :)
bukabu Dryalp muhtemelem öyle akmıyor pıhtılasıyor diye korktum bende şu kan pıhtılasması sorunundan olmasın diye yoksa kanama normal dedgnz gibi :)
NefesDeniz didemturn Benimde 2 gündür var. Bir anda pat diye başlıyor kanamaya aynen şükür ki doktorum sabah çok normal dedi bende rahatladım. Ama 1 ay sürebilirmiş bu durum idare edicez artık :)