Sumeyyeunal gün boyu çok hareketli oluyorum iş için o zaman bulantım çok olmuyor ama evden çalıştığım günler hep bula tım var. Anlamadım hareket ettikçe geçiyor mu ne? İşte olduğum günlerde akşam mutlaka kusuyorum 😀 tuhaf bir döngüm var şu an. Ay evet uyku hali benim de çok oluyor 🤦♀️