SenaUysal Arkadaşlar travel sistem araba olarak kiwi city way düşünüyorum. Fiyatı çok iyi. Kullanan yada alan var mı aranızda? Puseti falan güzel mi
Aysbabe SenaUysal ben aldım canım setli beşikle birlikte cok güzel gercekten hafif kolayca kurduk katlaması herşeyi cok pratik ama tabi bebiş daha doğmadığı için kullanmadım:)
SenaUysal Aysbabe iyi günlerde kullanın inşallah🤩 bende bakıyorum da bi baby plus bir de kiwi arasındayım
Aysbabe SenaUysal inan diğer markaları hiç bilmiyorum gidip bir mağazaya araba bakmışlığım bile yok internette gördüm kiwiyi araştırdım aldm 😁😁
Geceninannesi01 Bende almak istiyorum görüntüsü çok çekici geldi ama olumsuz yorumlarıda bir o kadar fazlaydı genelde tekerleri ile ilgili problem yaşanıyormuş sanırım 🤷🏼♀️