Blossom Nurkose03 Bana test bekledikten sonra idrar damla şeklinde toplanmış gibi geldi. Duran testler böyle oluyor. Kaç gün var adetine?
asyaninannesii Nurkose03 benimde 10 gün kadar geçti ben emziriyorum ama acaba ondan mi gecikiyor doğum yaptım yapalı 1 kere regl oldum tekrar olmam lazımdı 10 gün geçti ben de test yaptım bugün negatifti
Egeasigi Nurkose03 yok gibi canım emin olmak için sabah ilk idrarınla yap tekrar varsa silik çıkar zaten .
Hne Canım sanki bu test biraz beklemiş gibi 5-10 dk sonra çıkan sonuç malesef doğruluğu vermiyor durdukça renk değişmeye çift çizgi gibi gözükmeye başlıyor seni üzmek istemem ama
Minikmucizeem Kaç dakika bekledin canim. Yarin sabah erkenden bir daha dene bence. Varla yok arasi gibi duruyor bence. Allahim istegen herkese nasip etsin
Deniz1634 Çok hayalet birşey var sanki ama tam ekin olamadım Kuruma çizgisi olabilir testi sabah ilk idrar ile tekrar yapın ama hemen değil bir gün geçsin ikinci gün yapın. Allah gönlünüze göre versin inşallah.