Eliz21 Merhaba sevgili anneler benim gibi tansiyon düşüklüğü yaşayan var mı 20 haftalık oldum ama tansiyonum düşüyor çok ne yapmalıyım bı bilgisi olan var mı?
sedardahuseyin Eliz21 canım akışına bırak bnim de çok düşük takma doktorun problem görmüyorsa hiç sorun olmuyor
Srcozlm17 Eliz21 canım bende yarın 20.haftaya giriyorum bendede aynı şikayet var tansıyonun kaça kadar düşüyor
glcn_1289 Eliz21 benim en başından beri düşük en fazla 10 a 7 oluyor doktor yükselmediği sürece bişey olmaz diyor tuzlu bişeyler asla tüketemiyorum
Eliz21 Srcozlm17 7ye 4 olduğu zamanlar oldu ama bişey yapamıyorum tuz yemekten başka birşey yükseltmiyor