Ozgekrmli Eşimle bir türlü karar veremiyoruz. Ben uzay istiyorum eşim kıvanç istiyor.sizce hangi isim daha güzel biz kararsız kaldık.
MerveKaya38 Ozgekrmli Ensar , Elyesa , Mirza , Emir isimlerini seviyorum benimde erkek 💙 bunlardan birini koyacağım Allah nasip ederse inşallah ❣️
Esraa11 En büyük hayalim oğlum olması ve adını Kıvanç koymam bugün bebeğimi gördüm ona ayakkabı aldım 10 haftalığız madem oğlunuz olucak lütfen Kıvanç koyun içime işledi ağlattınız beni 🙏