Kızlar ben diş tedavisine başlamıştım 18 haftalıkken şuan 21 haftalık olduk ve diş doktoru agrimiyosa dişlerin hiç başlamayalım dedi cunku rontgen çekmem lazım ve radyasyon çok tehlikeli dedi 13 haftalıkken apselerle ağrılardan çok çektim yemek yiyemedim tansiyonum düşüktü sürekli şükür simdi agrimiyo ama ağrırsa tekrar diye çok korkuyorum dişlerinizi sürekli fırçalayın ve gargara yapın diş ipi kullanın dikkat edin kendinize görüşmek üzere