Seztu oncelikle inşAllah sağlıklı bir sekilde gebesiniz dir ben kimyasal gebelik gecirdim hic ağrim sancım olmadı hamile oldugumu ogrendigim gun bir kac saat sonra kanamam basladi normal adet kanamasi betam 59 dan 48 felan düsmustu kimyasal gebelikse dahi kendinizi uzmeyin normal duşükten daha hızlı hamile kalma ihtimaliniz var