Nilasyamom amin cnm inşallah insan çok etkileniyor çevresindeki insanları da 18 haftasin daha neden karnın yok deyip duruyorlar doktor cinsiyet bile daha söylemedi özel gitdim cnm 14 haftalık dedi devlet gitdim özel durum yok diye tarma testi için dedi geç kalmısin 2 liye 3 lü yaparız dedi yaptırdım pazartesi sonuç al dedi onu sitresi de var bebeğin 18. Dedi 18.+ 3 olcak bugünle insanı çok kafası karışıyor üzülüyor kimisin 18 hafta ama bebeğin kilosu 200 giram bende kendimce üzülüyorum neden 100 giram diye