Bebekmayda Arkadaşlar 32+1 gebeyim göğüs boşluğuma şiddetli bir ağrı girdi 5 dk dır.Geçmiyor başına gelen var mı? Sebebi ne olabilir.Acil cevap lütfen
Busbushatun Bebekmayda usutmus olabilirsin yel girdi derler yayada kalp vuruyor olabilir mi biraz uzan dinlen bakalim