Deletedmom15262 Sivasss henüz öyle bir durumum yok canım ama moral ve destek için yazdım hakkında hayırlısıyla sağılıkla emeğinin karşılığını ikiz bebekle taçlandırsın Allahım inşallah 🌹🤲🏻💓
Arzucelik Sivasss bende adet olmayi bekliyorum ondan sonra igneler ve transfer :) rabbim hakimizda hayirlisini versin herkezi sevindirsin inshallah
Edahanli Ben ben 😇 şubat 6 regl tarihi gözüküyor 2.gün iğneleri kullanmaya başlıcam sonrasını biliyorsun zaten canım herşey yolunda olur inşallah taze transfer yapcaz
Sivasss Edahanli ay ne güzel canım yakınız benimde Şubat 7 sonrası transfer çok heycanlı bir durum 😍🤲🏻 Sen nerde yaptırıyorsun canım sorun neydi
Edahanli Sivasss muhakkak haberleşelim :) medical parkda yaptırıyorum canım morfoloji 0 o yüzden :) sen kayserideydin sanırım di mi :)
Sivasss Edahanli olur canım haber veririm 😍Sivas’ta yaşıyorum Kayseri’ye gidip geliyorum hayırlısı olsun hakkımızda inşlllah ya. 🤲🏻
Sivasss Arzucelik çok sevindim canım inşşllah emeklerimiz boşa çıkmaz 😍🤲🏻 Benimde donduruldu adetimi bekliyorumm 😊
Defnenaz Sivasss canım kaç gün sürdü senin histeroskopi sonrası kanama. Bugün 2. Gün baya ped kullanıyorum.
Arzucelik Sivasss ben yurtdisindayim aslinda sorun yok diyorlar biraz polikistik over var dedi doktor bide troitlerim az calisiyor onun icinde hap kulaniyorum . Sizde sorun ne canim
Defnenaz Sivasss aynı benim de öyle. Monodox mu verdiler. 5 gün kullanmak için antibiyotik. benim adet diğer ayın 13-14 ü gibi :)