Merhaba bayanlar 6 haftalık hamileyim ama karnım okadar şişki 6 aylık hamile gibiyim ekmegi kestim az yiyorum dikkat ediyorum ama sanki dahada şişiyor neyden oluyor acaba aynı durumda olanlar varmı neler yaptınız doktora sormadım daha gidince sorcam artık