Kbrgnca 3-6 ay hiç alma bence ihtiyaç olunca alırsın. her bebek aynı olmuyor çünkü. yenidoğan birkaç tulum zıbın aldım ilk haftalarda giydirmek için birde 2 takım hastane çıkışı var zaten. onun dışında 0-3 ay aldım çoğu şeyi. hem mevsim değişecek hem bebek ne kadar kilo alır büyür bilemediğimdem ileriye dönük çok şey almamak lazım