Bizim mahallede evimizin karşısında yeni bir sağlık ocağı açıldı ve oraya kayıt yaptırdım ve Aile hekimim Olan tatlı mı tatlı güleryüzlü Nigar hanımla tanıştım kendiside hamileydi ve dün öğrendim ki 29+5 te erken doğum yapmış ve dualarınıza ihtiyacı var kendimde ilk bebeğini kaybetmiş biri olarak çok üzüldüm 😢