kizlar bebek arabasi ve ahsap anne yani besik alicam sizce civilden mi ebebekten mi almaliyim casual cadillac almayi düşünüyorum kullananiz var mi civilde 1890 ya da tavsiye ettiginiz daha iyi bir bebek arabasi var mi onerebileceginiz çift yonlu olsun istiyorum aslinda ama onlarda cok pahali en fazla 2000 çıkabilirim