Biliyorsunuzdur ki 4 gündür hastane de yatıyorum bebeğim 29+4 haftalık erken doğum riskinden tek yapabildiğim dua etmek burda erken doğan bebekleri gördükçe içim yanıyor ilk gebeliğim yeni anne olucam herkes özenmiştir elbette bebeğine eşya alırken ben herseyini tek tek kendi elimle yaptım isimler işledim şimdi burda böyle beklemek o kadar yorucu ki kendi eksiklerimi beşiğini almamıştım başka biri yapsın diye hayal etmiyordum herseyini kendim yıkar ütüler sererim diyordum rabbim inşallah sağ sağlim kullanmayı kızımı kucağıma sağ sağlim almayı nasip eder . Diyeceğim o ki güzel anneler yer gök dua 🤲🏻 benim bebeğime bana da dualarınız da yer verin olur mu bende burda hergün kuran okuyup sizlerin adını geçiriyorum birde bebeklerinizin eşyalarını yıkayıp ütüleyin herseyinizi hazırda bekleyin ne olur olmaz 🌸