Kızlar merhaba 31+3 um gelısımımız 1 hafta onde bebegimin suyu fazla bu aksam bıkac saattir bebek sureklı karnımda aniden toplanıyor birden ırkılıyorum yumruk gıbı 5.10 dkda bir oluyor canımı yakıyor sımdı sarımsı akıntım geldi cok afedersiniz normalde beyaz temizdi 2.gebelıgım hastaneye gitmelimıyım doktor no yok bilen yardımcı ı olsun lutfen