Piremses0 Cananmesutdilek ooo süper yoksa inşallah kalırsın canım Şubat 3 de test yap varsa o zaman çıkar 🥰
Cananmesutdilek Piremses0 ama benim adet düzensiz 15 günde bir oluyorum adetim biteli 7 gün oldu bu iğnenin yani yarından itibaren 13 geri sayım mı yapacam
Cananmesutdilek blueberyy00 peki ben içimden geçeni yapacam çünkü çok istiyorum evim ayrı ve günlerce evde tekim yanlizim korkuyorum artik kendi bedenimle uğraşıp ömrümü ona adamak istiyorum hayatımın anlamları olsun istiyorum ailemin büyümesini istiyorum inşallah olur 😭😭😭
Piremses0 Cananmesutdilek adetin düzensiz bile çatlatma iğnesinden sonra 14 gün sonra adet olunuyor genelde. Varsa 3 şubatta çıkar erken gebelikle ☺️
Cananmesutdilek Piremses0 hadi hayırlısı insallah rabbim isteyen herkese nasip etsin eşime güzel haberi veririm
blueberyy00 Cananmesutdilek aramızda bir gün mü var iğneden sonra 12 gün sonra test yaparsanız çıkar diyorlar 13. Gün yaparım belki
blueberyy00 Cananmesutdilek canım ben salı vurmuştum ama maalesef çatlamamış yumurtam bugün tekrar vurulacam
biranneden1 Bana doktorum vurulduktan sonra 4-5 saat sonra ikişki mnerdi . Bir hafta boyunca farklı saatlerde ilişki önermişti . Saatleri de doktorum bekirlemişti
Cananmesutdilek biranneden1 bana öyle demedi ama ben onu dinlemedim içimden geçeni yaptım umarım bu emeklerimiz boşa cikmaz
biranneden1 Cananmesutdilek inşallah canım . İlişkiden sonra sırt üstü 20 dakika falan uzan , kalçan yukarıda olsun biraz . Bna öyle demişti de doktor 🙈