Arkadaşlar ben 22 hafta 5 günlük gebeyım. Doktora detaylı ultroson icin gittiğimde doktorumz yoktu normal muane oldum doktor dedıkı vana bebeğibz gayet sağlıklı kalp atısını fılan dinledım yalnz kalp odacığında br tanesinde düzensizlik var dedı size de öyle bsy dedımı yarın renklı detaylıya gireceğim