B-s123 Merhaba bayanlar 4 aylık hamileyim ve göbek çatlamasını istemiyorum bunun için önerileriniz var mı kullanıp faydasını gördüğünüz şeyler varsa önerir misiniz
senaack B-s123 ben liearic sürdüm 16 haftadan itibaren geceleri liaric gündüzleri zeytinyağlı bebeyağı sürdüm hala devam ediyorum 33 haftalığım sadece karnımın altında iki tane kırmızı çizgi gibi çatladı umarım geçer
Mucizeanne01 B-s123 valla bende 5bitti 6dan gün alıyorum kantaron yağı kullanıyorum şükür puanlık ufak ufak var çatlaklar fazla değil dene bence ama genetik kuzum ilkeli çatlıyor