Egeasigi Hanımlar 9 haftayı bitirdim ama 2 gündür karnım çok sert ,eşimle çok gerginiz bu aralar sinirlerim çok bozuk saçma sebeplere yükselebiliyorum, sebebi bu olabilir mi ?bebeğim anlıyor mudur?
mlkkk Egeasigi bu ilerleyen aylarda olan bi şikayet stres üzüntü sizi şuan bu şekilde etkilemez bence de kabızlıktan kaynaklıdır bol bol sıvı tüketin
Nundiyebiri Egeasigi bende 9 . Haftada nerdeyse bir haftadır lavaboya çıkmamıştı taş gibiydi organik şeylerle kayısı ile falan ama ben yiyemediğim için haslanmış mısır ve nar yiyordum ishal olmak için ıhlamur falan fayda etmedi ve ıkınma çok fazla zararlı olabilir
Nundiyebiri Egeasigi bana çok iyi geldi zaten gelişim içinde çok iyi doktor tavsiye etmişti günde bir nar bir muz tüketiyorum