Gamzeygcc Sibel89 benim de tüp bebek 7+3‘üz kahverengi lekelenmelerim var her gün hem tablet kullaniyorum hem prolutex hem de proluton
Sibella33 Gamzeygcc iki gebeyim 25+5 . Çift yumurta ikizi. 6.haftada kanamam olmuştu o günden beri kullanıyoeum. İşk başta 4günde 1di. 19..haftadan beri haftada bir kaz oluyorum. Artık canım ağrıyor ödem gibi oluyor yaptırdığım yer 😂
Gamzeygcc Sibella33 ben de 5 gün de 1 ilk baslarda öyleydi ama artik vücudum da alisti benim gibi galiba cok ödem yapmiyor 😅
Sibella33 Gamzeygcc iki kere yoğun kanama yaşadım ama lekelenmem 13.haftanın sonuna kadar sürdü. Hep yattım. Sol tarafım üzerine ayaklarımın altına yastık koydum. Lekelenme eski kanama zaten doktorumda demişti ama dikkatli olmak da fayda var. Bol bol dinlenin
22_07_18 Gamzeygcc 4 günde bir vurdurdum 8.9 hafta faln vurdurdum çok ağrı yapıyor ama çok faydalı bi ilaç