Kızlar merhaba . 20+2 hamileyim bugün detaylı ultrasona girdim fakat doktor bebeğin el parmak hareketlerini göremedi bir gün içinde saat aralıklarıyla üç kez ultrasondan baktı yine göremedi elleri yumruk halinde parmakları net görünmüyor dedi . Böyle bir durum yaşayan var mı ? Ne yapmalıyım sizce neden ?böyle bişeyle karşılaştınız mı ? Yarın tekrar gidicem