Teacherella1 Tugbaturkan 60 tl verdik biz 🤭 nasıl bir hastane öyle.hastaneniz sigortayla işbirlikliyse Sgk sayfasına girin ilave ücret hesaplama var ordan bakın alması gereken ücret ne kadar diye
Gizmolata Tugbaturkan başka yerde yaptırın bence o ne öyle😂inanın benim gittiğim hastane baya pahalıdır yani herşey çok pahalı muayne ücretleri 200 küsür falan ama ikili test 240 tl sigortam var diye 120 tl ye yaptırdım.
Busra2212 ilaydamucizem ben istanbul ümraniyede ümran tıp merkezi var 215₺ yaptırmıştım orda en uygun orasıydı
asyahumam Bizde 200 sanırım ama kararsızım devlete mi gitsem ki diyorum sabah erkenden randevusuz 🤔 o paraya bebeğime bir şey alırım diye bir mantık var bende , devletin yaptığı test de aynı değil mi özel falan fark etmez yani
merveaksen_28 ilaydamucizem biz ücret vermedik devlette yaptırdık arada özelede gidiyoruz ama devlette doğum yapmayı düşünüyorum