8+6 yım 5 gündür sağ kalcamda bi agrı var nasıl anlatsam oturunca, kalkınca ve uzanıp ayagı kalkınca çok agrıyor ama yürüdüğümde yumuşuyor gibi oluyor acımıyor sizce sebebi nedir agırdıgı gün yürüyüş yapmıştım hava soğuktu ha bide 2 gün yer yatagında yatmıştım ondan mı acaba sizce yada gebelik ten dolayımı anlamadım bende sizinde oldumu?