Bende ilk defa yan komşumdan duymuştum böyle birşeyi onada öyle demişler ve çok korkmuşlar haliyle.daha sonra başka bir doktora gitmişler o öyle birşey görmediğini söylemiş şuan çocuğu baya büyük ve bir sorun yok şükür gayet sağlıklı. Rabbim hepimize sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah