berivanc Kızlar eşimle kan uyuşmazlığımız var indirekt coombs testi yaptılar negatif çıktı ama yinede iğneyi vurdurdu bildiğim negatif çıkınca ilk gebeliğe gerek kalmıyor ama bana vuruldu herhangi bi sorun olurmu?
1hamis1bebis berivanc Yok bir sorun olmaz aksine iciniz rahat olur bizimde esimle uyusmazlik var negatif cikti test doktorum dogum zamani vuralim simdi gerek yok dedi ama bugun kafam karisik diye bir daha testi yaptik bakalim pozitife dönmüs mü diye
Angels-35 berivanc bizde de var kan uyuşmazlığı testim negatif çıktı doktorum iğneye gerek yok dedi yaptırmadım iğne
Tugceynr berivanc benimde 28. Haftada negatif çıkmasına rağmen vurdu doktorum herhangi olası bir riskin önüne geçmek için vuralm dedi. Çok şükür 32 haftalık olduk hiç bir sıkıntımız yok. Hatta benim doktorum pozitif çıksaydı vurmazdk amacımız iğneyi yapıp pozitife dönmesini engellemek dedi. Doktorunuz uygun gördüyse içiniz rahat olsn
Evremadas berivanc Önlem amaçlı canım negatif çıkması iyi bir şey tabi, bende yaptırdım ardından da iğneyi olduk. Doğumdan sonra tekrar bakılacak bebek senin kan grubudansa iğne vurulmayacak değilse yine vurulacak
1hamis1bebis Yok bir sorun olmaz aksine iciniz rahat olur bizimde esimle uyusmazlik var negatif cikti test doktorum dogum zamani vuralim simdi gerek yok dedi ama bugun kafam karisik diye bir daha testi yaptik bakalim pozitife dönmüs mü diye
berivanc 1hamis1bebis bizde geçen hafta yaptık negatif çıktı sonucum doğuma 2 ayım kaldi 6 hafta 27 günlük hamileyim sonucum negatif çıktı bugün doktor yinede iğneyi vurdurdu kimisi gerek olmaz diyordu korktm acikcasi
berivanc Yanki ilk vurduğu zaman sanki kemiğine batiriyorlar gibi hissediyorsun kol kasıgima vurdular benim birazda sızladı okadar korkulacak bişey değil herzaman vurulan ignelerden acısı 😊
Angels-35 berivanc bazı doktorlar negatif olsa bile iğneyi vuruyormuş benim doktorum tercih etmedi güvendim doktoruma
Hayalbebek Benimde eşimle kan uyuşmazlığım vardı 28 haftamda vurdular ikinci dozuda dogumda yapılacak korkmayın doktorunuza güvenin
Angels-35 berivanc testten sonra gitmedim daha doktora sonuçları watsaptan attım çok güzel iğneye gerek yok rahat ol dedi sormadım başka bişey
Alininannesii1 Kizlar bizde de kan uyusmazligi var bu test dediginiz ne oluyor ?19.haftamdayim ozele gidiyorum onlar mi yazacak igneyi saglik ocagi mi vuruyor ?
berivanc Alininannesii1 senin kendi doktorun test yapıyo uyusmazlk için iğneye gerek bulduğunda sana yazıyor iğneyi eczaneden aliyosun hatta eczaneye gittik bize 600 TL dediler özelde yazdılar bizde okadar veremeyiz dedik çok pahalı çünkü bizi özelin birde devleti var aynı kurumlar gittik orda eczane deposu var ordan kayıt yapıp ilacı verdiler 35 TL özele geldik vurduk sizede öyle olursa sakkin almayın özelde tedavi görüyorsanız sorun bikac devlet var yazan oranın eczane deposuna gidin pahalıya almazsınız çok kişi bilmeyip çok para veriyor bilginiz olsun