[silindi] ben 8 gun once spinal sezeryan oldum sabah 8de oldum 3 gbi ayaga kaldirdilar hemsireler aman aman acilar ve agrilar olan bi islem degil sadece 3 gun yatip kalkmak oturmak biraz zor oluyor o kadar inan agrilar dayanilmaz degil zaten agri kesici yapiyolar ayaga kalkncada yurudukce agrilarn geciyo kimseye bakma 😀