Almilaaa Minnak kızımı gördüm sonunda❣️ Dün şehir hastanesindeki patavatsız doktordan sonra bugün özele gittim. Herşey yolunda şükür. Ben 31.haftada sanıyordum kendimi ama 32 haftalıkmışım son adet tarihime göre, uygulama yanlış hesaplamış sanırım. Neyse çok mutluyum🖤 https://hizliresim.com/HsboTR
edanuur Almilaaa Ayy haftaya bende giricem inşallah böyle net görürüz yaa maşallah canisi 😊 yalnız 20 hafta oluyoruz biz son trimesterda detaylı isteniyor muydu
3636 Damlaltinay 20 haftalıkken gittiğimde vermemişti normal ultrason vermişti 37 haftaligim gitsem verirmi simdi
Damlaltinay 3636 nerde yaşıyorsunuz Canım ? HP baskılı verirler genelde. Tabi büyük şehirlerde. Bende de bingölde vermemişlerdi özel hastane. Yoktu çünkü. Normal ultrason cihazı ikisini de destekliyor tek tuşla 3D yada 2D ye geçiyor doktor.
morusevenanne 3636 yüzünü göstermiyorsa hiçbir makina göstermiyor canım biz de 32 ye kadar göremedik 😀
Almilaaa edanuur detaylıya ben girmedim hep gelişimi suyu kesesi iyi deniliyordu ayrıntılı ultrasona girmedim hiç🙆🏼♀️