gel_artik_bebegim Royem62 29 ocakta değil ama 5 şubatta regl olmaya varım 🌸👶bu ay hamile kalıcam biliyorum rüyamda cok tatlı kız bebegin altını alıyordum benim bebegimmis 2 ay önce hamile kaldığımda da bir erkek bebek görmüştüm rüyamda 🤭
DerinBade Benim bugün adetim iki gün gecikti ama test negatif gerçi akşama doğru yaptim bikac gin daha bekliyim diyorum
Royem62 Nurkose03 inaşşalh vardır canım benim ♥️ bende haftaya yapıcam inşallah ♥️🤲🤲🤲🤲 bana da dua et olur mu . Bir kaç gün sonra bir daha erken hamilelik testi ile yeniden deneyeblirsin daha net çıkıcaltır kuzum bence
Royem62 gel_artik_bebegim inşallah canım benim inşallah benimde içimde kuşlar uçuyor inşallah hamileyizdir rabbimm sen büyüksün 🤲🤲🤲🤲
gel_artik_bebegim Royem62 insaalah canım artık gelsin çok bekletti bizi prens bey ya da prenses hanım 🤩🤲🌸
Bfduam Nurkose03 kalbini ferah tut, iyi olur inş, germe kendini hiç. Benimde hazımsızlık mide ekşimesi, göbek bölgemden aşağı doğru ağrım var, belirti olmaz bunlar di mi? Göğüs hassasiyetim yok.
Royem62 Bfduam herkeste aynı belirtiler olmuyrki canım benim herkesin göyüs hassaiyeti olmuyor mesela genel olarak belirtiler söylüyoruz belkide sende var ama belirtilerin başka kuzum ♥️😀🤲🤲🤲
Nurkose03 Bfduam valla bende sık idrara çıkma mide yanması ve bulantısı kasık batması var. Ama en çok sık idrara çıkma
Bfduam Royem62 ins hep beraber alalım haberlerimizi, sende adet görmezsin ins hayırlısı ise. Topik açayım belki böyle belirtisi olan olmuştur.