justwaiting mem arjene bi kere gittim daha odasından çıkmadan bir daha buraya gelmem dedim. Kimden duyduysam sonrasında da memnun olan çıkmadı. Tabi sevip devam edenler illaki vardır. Ama ben bana yazdığı ilacı bile neden yazdığını sekreterden öğrenebildim. İdrarımda protein varmış yoğun şekilde ki bu da zaten önemli bişeymiş açıklama bile yapmadı. Çok kalabalık olabilir ama ilgilenme şeklini ve süresini ayarlayabilirdi.