Mom__12 Kızlar 22+3 haftalık hamileyim geçen haftalarda bebeğimi daha net hissediyordum bu hafta pek net hissetmiyorum normal mi? Yada hareket ediyorda ben mi hala ayırt edemiyorum yardımcı olur musunuz
Hayalizlerim Mom__12 Benimde öyleydi senin gibi tedirgin oldum bir hafta falan hissedemedim ama normal diyorlar bugün daha fazla hareketlendi içim rahatladı sende içini rahat tut azda olsa hissediyorsan sorun yoktur
haziranin25i Mom__12 çok ama çok normal kuzum. Hamilelikte bir gün bir günü tutmuyor ne bebeğin hareketleri ne belirtiler 💜 30 lu haftalarına kadar düzensiz hissetmen çok normal uzun bir süre hissetmezsen çikolata at ağzına sola yan yat annesi pit pit atışı hissedersinn🤗
Mom__12 gamzeserenn Hayalizlerim bi nebzede olsa rahatladım teşekkür ederim hepimize sağlıklı gebelik süreci inşallah 🥰
gamzeserenn 28 e kadar normal diye biliyorum bende 23. haftadayım bazen çook net güçlü hissediyorum bazen hiç bazen pıtır pıtır hareketler hissediyorum içinizi rahat tutun ilerleyen haftalarda daha düzenli olur :)