Benim kese şeklim bozuktu. Doktorum en başından beri hiç beğenmedi. Sağlıklı bir gebelikse tutunur dedi. Önlem amaçlı progestan ve proluton başlattı. Kese şeklim düzelmedi, 8 haftalık oldu bebek gözükmedi. Cumartesi zorunlu kürtaj oldum. Kendi durumumu araştırırken kese şekli bozuk olupta düzelen de çok gördüm yorumlarda, kese şekli bozuk olupta gebeliği devam edende gördüm. Bak sen kalp atışını bile duymuşsun. Sıkma canını sağlıklı bir bebekse mutlaka tutunur. Allahım kucağına almayı nasip etsin🙏🏻