Krizantem_ Kızlar merhaba..19+5 günlük hamileyim. Haftaya randevum var doktoruma soracağım , sağlık ocağındaki ebe de benimle iletişime geçmedi. Geç kalınmadı değil mi ? Siz ne zaman oldunuz ?
Deryayurt Krizantem_ ben bugün oldum 18+6yım beni sağlık ocağından arayıp bildirmişlerdi sende bi ara sor istersen ne zman yapılacak ne zaman geleyim diye
Krizantem_ Deryayurt Teşekkür ederim haftaya doktor randevum var doktorumla konuşup ebe yi ararım artık ☺️
Senayyalcin Krizantem_ 20-24 siz gidip hamile olduğunuzu belirtirseniz iyi olur bazı sağlık ocakları aramayabiliyor