nslhhsn9221 Merhaba hanımlar. Beş haftalık gebeyim ve vajinada kaşıntım var. Enfeksiyon belirtisi midir bu? Eğer enfeksiyonsa bebeğe zarara olur mu? Konturölüm haftaya, haftayı beklemeden gitsem mi doktora? Aynı durumu yaşayanlar varsa yazar mi lütfen 🙏
Bluesge nslhhsn9221 enkeksiyon belirtisi varsa ihmal etme. Daha ilk haftalardasın mutlaka doktoruna sorman lazım. Kaşıntıyla birlikte akıntı da oluyor mu yada koku var mı
umaydurununannesi nslhhsn9221 bende kasıntı yok karnımda agrı oluyo ama dun kontrolde kan ver ıdrr ver dedı 1 ay sonra gelınce bakarız dedı bende saglık ocagındakı doktorumu aradım kansızlık ve az enfeksıyon var dedı ılac falan demedı