H-M Hanımlar gece yatarken ayaklarıma sıcak su torbası koyuyorum hem yatak ısınıyor hem üşüdükçe ayaklarımı ısıtıyorum acaba zararlı mıdır bebeğe zarar verir mi
Limonlimon H-M karnınıza koymayın ayağınıza koymak gayet iyidir faydası olur üşütmezsiniz ne güzel..sadece bazı hamilelerde hormonlardan dolayı ayak tabanı yangısı oluyor öyle olursa kullanmazsınız bunaltır
Swlatmn H-M valla bende kullanıyorum çünki yaz kış elleri ayakları üşüyen Bi insanım malum aralar Türkiye donuyor tek kurtarıcım ayaklarıma falan koyuyorum yatakta sıcacık oluyor miss
H-M Limonlimon ayaklarım ısınınca bacağıma koyuyorum bazen yada yatağın kenarına koyuyorum sabah sıcaklığı kalıyor üşüyünce ayağımı ısıtıyorum.
H-M Swlatmn aynen bende çok üşüyen biriyim sıcağıda çok severim aslında.üşütüp gaz sancısı çekmek ve idrar yolu enfeksiyonu çekmek yerine ayaklarıma sıcak su torbası koyuyorum gece sıcak sıcak yatıyorum.
H-M Eda319 bende ayaklarıma bacaklarımda soğuk olunca bacaklarıma koyuyorum.karnıma belime fln koymadım hiç.