Faziletakyuz Merhabalar:) 4ay önce kimyasal gebelik geçirdim bu ayda 18 ocak regl olmam gerekiyordu fakat hamile oldugumu öğrendim bukadar erken öğrenmeme bende şaşırdım .beta 570 çıktı aynı şeyleri yaşama korkum war biraz bana yardımcı olurmusunuz?
missankara Faziletakyuz bende aynı durumdayım 2 kez kimyasal geçirdim bugün hamile olduğumu öğrendim betam 280 çıktı aynı korku bende de var ama inanıyorum ki herşry çok güzel ve sağlıkla ilerleyecek 🙏🏻
Goktug_duha Faziletakyuz canım bende 2 sefer gecirdim simdi 34 haftaligim benim degerler hic 500 e cikmiyordu daha dusuktu ama 2 gunde bir beta ver eger yukseliyorsa korkma normal gebeliktir☺☺
123melek Canım hic üzülme bende kimyasal gebelik gecirdim değerim 500 küsür cıktı hic takma kafana suan 32 haftalığız
Asil_Egem Faziletakyuz belirti olmuyor ki zaten canım benim daha yeni midem bulanmaya başladı bide kasık ağrısı oluyor ilk başta bende de yoktu🥰
123melek Valla canım kasıklarımda ağrı oldu 3 gün regl sancısı sandm sonra adetim 2 gün gecti test yaptk öyle öğrendm cok bi belirti olacagını düşünmüyorum bide karnımın üstüne yatarken ağrı oluyodu
Faziletakyuz 123melek hmm anladım çok teşekkür ediyorum yarın bi gidicem bakalım doktora hayırlısı inşallah dua edin 🥰bebeğinizide sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah hoşçakalın🥰🥰
Faziletakyuz 123melek merabalar bugün keseyi bile gördüm doktorum sağlıklı gebeliktir telaşlanma dedi😌
Asil_Egem Faziletakyuz içiniz rahat olsun bol dua edin ben öyle yapmıştım inşallah sağlıklı bir şekilde alırsınız kucağınıza🥰
Faziletakyuz Asil_Egem benimde 4.haftam bende bugün doktor randevumda gördüm küçücüktü 2mm dedi doktor rahatlayayım dimi artık 😊
123melek Faziletakyuz yaaa çok sevindim Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah ben biliyordum böyle olacagını zaten 🥰
Asil_Egem Faziletakyuz tabi ki şuan küçücük ama bi hafta sonra gitseniz doktor göstermeden ultrason da siz bile görebiliyorsunuz yani bi haftada bile baya büyüyor gelişiyor ben çok şaşırmıştım tabi ki rahatlayabilirsiniz rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🥰🥰