Merhabalar
Bn kürtaj olalı 61 gün oldu hala adet olmadım ve yaklaşık bir aydır falan kasik ağrılarım var son 1 haftadır sağ kasigim da batma oluyor ve 1 haftadır bazen şeffaf bazen beyaz bir akinti geliyor ve goguslerim de agri oluyor bu gibi gebelik belirtisi yasayan oldu mu acaba gebe olabilir miyim?
5 gün önce gebelik testi yaptırdım negatif çıktı o yüzden başka bisey mi ki diye düşünmeye başladım böyle bisey başına gelen var mı??