bryc Beray koyacağım kızımın ismini ama soyadımız uzun olduğu için yanına kısa bir isim düşünüyorum aklım bazen 5 harfli isimlere de kayıyor ama bazen aman diyorum uzun olsun ne olacak diye deniz ve gamze aklımda 2. İsim olarak sizde önerir misiniz?
Sermec27 bryc bende ilk başlarda beray istedim hem ismim Seray ona uygun diye hem de oğlumun ismi Berat Aydın iki ismin baş heceleri kısaltılınca beray oluyor ama ikinci isim bir türlü uyduramadım yanına iki isim sevdiğim için şimdi eğer kız olırsa daha belli değil cinsiyeti elif ayda olacak 🥰
Blossom bryc Tek isimle kalın bence. Evlendiği zaman belki bekarlık soyadını kullanmak isteyecek. Benim bekarlık soyadım uzun mesela. İyi ki tek isim koymuşlar. Çünkü iki soyadı da kullanıyorum. Kullanamasam üzülürdüm şahsen.
Baharsancak Soy isim uzunsa tek isim bence en ideali Beray da uzun bir isim zaten Ece Nil Lina Alya gibi kısa değil
badeilemerve bryc beray ela, beray naz, beray nil, beray su nedense kısa isimleri daha çok yakistirdim 😊
bryc badeilemerve beray nil benimde hosuma gitti ama nil beray olunca dilberay gibi oluyor dalga geçerler falan dediler