Oldi Arkadaşlar benim gibi bebeğin eşi aşağıda olan varmı ?kahverengi akıntım gelmişti doktora gittim sebeb o dedi..risk var fakat korkulacak durum yok dedi…rahim büyüdükçe yukarı çıkar dedi…benim gibi ilk gebeliğinde bu durmu yaşayan varmı ????
Merveee6 Oldi ben varım 12. Haftadayım bebek asağıya yerleşmiş ilaç kullanıyorum haftalık iğnemde var inşallah düzeliriz bana da haftan erken daha yukarı çıkar dedi
nesibe_baris Oldi benimde asagidaydi yukarı çıktı . İlk gebelikte olanları duydum ama ikincide hiç bişey olmayıp yinede bebeğin eşi aşağıda olan da var
mirac_le Oldi Canım bende 12. Haftamda ayni şikayet ile gittim. Kanamam ve kahverengi leke ile. Doktor eşi aşağıda dedi. Progestan verdi ve iki hafta kullanıp tekrar gelmemi istedi. Cuma günü randevum var ama lekelerim geçti cok şükür. Umarim risk kalmamıştır.
Oldi Merveee6 canım bende 12+1 im doktor aşağı inmiş dedi.progestan ve pruloton iğne verdi.günde 3 kez progestan içiyorum.2 güne birde pruloton iğne vurduruyorum😞
Oldi mirac_le canım benim ya Rabbim hepimizin yüzünü güldürsün 🤲🏻Bulantılarım iyice arttı benimde.bende 2 hafta sonra tekrar gidicem İnş herşeyin Hayırlısı olur😃