Bnm hastanede düşüncesi var hep 2. Bebgmı kaybettmştim seklaj ı kanmadan atamamışlardı. 3 hamılelgmde swklaj olmam şart ama hastne düşünyorum. Şehir hastnesini çok iyi diyorlar oraya gebelik öncesmi gtmem mi lazım hamıle kldgımda durumumu anlatsam hemen bni riskli gebelik bakar mı. Yda dikiş atldıkdan sonra gtsem bni kabul eder mi doktorlar.