incininannesi ben 47 kilo hamile kaldım. Suan 37. Haftadayım sadece 6 kilo aldım ama yine de çıktı. O dönem biraz fazla karbonhidrat almıştım, bazı bünyeler daha hızlı tepki veriyor demekki yani kilo aslında asıl etki değil. Cok kısa sürede düzeldi inş senin de hemen düzelir👍