bambam_betty Anneler, alışverişe başladınız mı ufaktan? Kısa kollu mu alacaksınız, uzun kollu mu? Kizim kis bebegiydi, şimdi hiç kestiremiyorum bebek üşür mü, yanar mı 😄
Zehraaa98 bambam_betty valla uzun kollu alıyorum ben yavastan basladım üşür dedıler belki kombı yakarsın dedıler 18+4
Ozge20ulu bambam_betty ortaya karışık alicaz sanırım biraz uzun biraz kısa kollu ,ama daha çok uzun almayı düşünüyorum evim yazın serin oluyor benim
Beyazmelekkk bambam_betty ben başlamadim daha 20. Haftadan sonra yavaş yavaş başlarım diyorum . Şuan 17+3
Aysn0232 bambam_betty bende 20 haftalık olunca inşallah yavaş yavaş başlicam bende 17+3olduk çok şükür 😍
ceydaelcik Ben de henüz başlamadım ama karışık almayı düşünüyorum hem uzun kollu hem kısa kollu. Genelde bebekler çok üşür diyorlar kısa kollu olanları da üstünde ince alt üst takımlarla giydirebilirim diye düşünüyorum. Şu an 17+5teyim
Mlsa2530 bambam_betty benim 24 haziran gibi görünüyor henüz hiçbişey almadım daha 24 den sonra idari izne ayrılınca onlarla ilgilenirim diye alınca da karışık almayı düşünüyorum uzunkol kısa kol tulum falan
Krizantem_ Ben 40ı çıkana kadar uzun kollu giydirmeyi düşünüyorum, sonra kısa kollu akşam da uzun giydiririm diye dusunuyorum. Yani kısa da uzun da aldım.. arkadaşımın bebeği temmuz da doğdu kısa kollu zıbınla durdu sadece. Ama ben illa altina bisey giydiririm herhalde😂 19+5iz.
Msd26 bambam_betty bende çok kararsızım kıyafet konusunda bekleyeyim diyorum:) bugün ilk alışverişini yaptım küvet seti ve tırnak makası aldım
bambam_betty Msd26 ben arabasını almıştım. Bi tane de kurbanda giymesi için bayramlık aldim🙈 ama zibin gibi şeylerden ufak tefek alasim var.