Merveee6 merhaba öncelikle çok sorunlu hamile olarak, rahim kısalığı henüz yok gayet normal herkezin 35 40 olması gerekmiyor benimde 16 haftada 33 falandı kafama çok taktım annem geldi bakmaya dikkat ettim biraz. Annem vefat etti ben 23 haftalikken. Şuanda 31 hafta dayım rahim boyu aynı kaldı. Kanama alanı küçükmüş kendi doktoruna güven geçiyor çünkü ayrıca rahimde perde bende de var sorun olmadı hamile olduğuna göre tam kapalı deil bebek büyüdükçe itiyor onu, sana tavsiyem hamileliğini zehir etme hersey olacağına varır Allah hakkımızda hayırlısını versin tedbiri bırakma ama yasantini etkilenmesin üzüntü.