Anne3434_ bende ilk doğumumda ısrarla Normal doğum yapicam dedim ama artık son iki saatte yıktım hastaneyi beni sezaryene alın diye ama almadılar tabi o kadar acı çektin biraz daha dayan dediler ve normal doğum oldu😊 şimdi 2. Kızıma hamileyim o acıyı yaşadığım halde yine Normal doğum istiyorum.😄 Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah