mrvears 31+5 2 3 saattir karnım taş gibi değil ama sert sancı filan hissetmiyorum var mı başına gelen
ZehrasMom mrvears benimde o zamanlar ara ara oluyordu gazdan olabilir belki artık yeri daraldığı için normal bence. Tatlı bişeyler ye sola yat hareket etmesini bekle ediyorsa sıkıntı yoktur. İçini rahatlatmak istiyorsan tabi doktoruna bi danış
mrvears ZehrasMom hareket ediyor çok şükür ama yattığım zaman hissetmiyorum sadece soluma toplanıyor ara sıra ama ayağa kalkınca sertleşiyor karnım birde nerdeyse 3 4 saattir böyle
Kiymet mrvears ozmn bisey olmaz herhalde emin de değilim ama bazen benimde oluyor du ama o kadar uzun surmuyordu