Şimdi bunlar hep kitap bilgisi belki olması gerekenler ama inan her bebek farklı sana iki örnek vereceğim ben ve arkadaşım aynı zamands hamile kaldık aramız 1 haftaydi ama bebeği 37. Haftada doğdu benimki 39. Onun kızı belki 20 dakika meme emer memede uyuya kalırdı benim oğlum 5 dk emer bırakır 1 saat geçmeden bir daha isterdi şükür ikimizin bebehi de güzel gelişti ben şahsen şöyle yaptım oğlum sağ memeyi emdi bıraktı sen anlıyorsun zaten memenin boşalıp rahatlığını ya da hala dolu olduğunu eğer hala süt varsa 2. Kez hatta bazen 3. Kez ayni memeden verdim. O sırada diğer memeden akan sütü mochi ile topladim direk buzluğa attım. Biberon ile teklif etmedim Nasil olsa emiyor diye. Mastit öyle hemen 1 kere kere emmeyince olmuyor hiç korkma . Allah’ın izni ile bebeğini de bedenini de taniyip ona göre hareket edeceksin