Merhabalar normalde ben Bağcılar medipole gidiyorum bugün de randevum vardı ordan da başakşehire gitmek istedim baya övüyorlardı randevu buldum ilk önce kendi doktoruma muayene oldum kilosu durumu her şeyi çok güzel dedi nstye felan girdim her neyse sonra Başakşehir şehir hastanesine geldim kapıda beklerken eşimle iki olaya şahit oldum bir kadın normal doğum yapmış 6 gündür hastane de yatıyormuş iç kanama geçirmiş kaynanası isyan ediyordu ilgilenmiyorlar başhekime çıktım şikayet ettim gelinim sakat kaldı yürüyemiyor diye biraz etkilendim sonra hamile bayan geldi gebeliği riskliymiş ordan oraya yönlendirmişler o da baya isyan etti yeter artık hamile halimle ordan oraya başınızdan gönderiyorsunuz diye bunlar görünce eşimle göz göze geldik doğum için burayı düşünüyorduk her neyse doktor çağırdı odasına ben girdim ultrosunla baktı ve bebeğin iki hafta geriden geldiğini söyledi ben şok oldum aynı gün kendi doktorum her şey yolunda hatta bir hafta ilerde olduğunu söylemişti kağıtları her şeyi yanımdaydı dedim nasıl oluyor ben bugün muayene oldum kağıtlar yanımda göstereyim felan asla cevap vermedi kan idrar ver nst ye gir dedi bütün tahlillerim var nstye bugün girdim göstereyim dedim yine cevap yok yarın bütün gebelik ultroson fotoğraflarını getir bebeğin küçük demeye devam etti dışarı çıktım eşim geldi hemen anlattım doktorun yanına girdik kan idrar vermicez nstye de girmek istemediğimizi belirttik doktor bütün sorumluluğu aldığıma dair kağıt imzalattı ve çıktık eşim aşırı sinirlendi bidaha asla gelmem nasıl böyle şey olur diye felan hatta geçtiğimiz pazar hareket azlığı nedeniyle gopta bir doktora gittim acilden o da böyle bir sorundan bahsetmedi her şey yolunda kilosu felan güzel demişti kısaca başakşehire gidecekseniz bir daha düşünün insanların hayatları bu kadar ucuz olmamalı doktorlar bence tecrübesiz herkes başından savma derdinde biraz uzun oldu kusura bakmayın bu arada aynı gün kendi doktorum bebeğin kilosuna 3200 dedi Başakşehir şehir hastanesindeki de 2700 dedi bu kadar fark nasıl oluyo hala anlamış değilim 🤔